Onderstaande tabel geeft de lasten, baten inclusief mutaties in de reserves weer.
bedragen x € 1.000
Begroting  | Begroting  | Rekening  | Verschil  | ||
|---|---|---|---|---|---|
voor wijziging  | na wijziging  | 2024  | |||
Lasten  | 11.433  | 11.539  | 12.680  | -1.141  | |
0.4  | Overhead  | 11.040  | 11.424  | 12.289  | -866  | 
0.5  | Treasury  | 27  | 93  | 211  | -118  | 
0.61  | OZB woningen  | 4  | 4  | 4  | |
0.8  | Overige baten en lasten  | 362  | 18  | 176  | -158  | 
Baten  | 46.751  | 50.785  | 52.183  | 1.399  | |
0.4  | Overhead  | 562  | 685  | 1.306  | 621  | 
0.5  | Treasury  | 82  | 211  | 386  | 175  | 
0.61  | OZB woningen  | 4.022  | 4.022  | 4.021  | -1  | 
0.62  | OZB niet-woningen  | 2.292  | 2.304  | 2.316  | 12  | 
0.64  | Belastingen overig  | 27  | 27  | 24  | -3  | 
0.7  | Algemene uitkeringen en overige uitkeringen gemeentefonds  | 39.766  | 43.373  | 43.616  | 243  | 
0.8  | Overige baten en lasten  | 163  | 516  | 353  | |
Resultaat  | 35.318  | 39.246  | 39.503  | 258  | 
We lichten de verschillen in de verschillenanalyse toe op taakveldniveau. Het gaat om afwijkingen tussen begroting en realisatie ≥ € 40.000. Het drempelbedrag geldt zowel voor de lasten als baten, dus niet gesaldeerd.
