Onderstaande tabel geeft de lasten, baten inclusief mutaties in de reserves weer.
bedragen x € 1.000
Begroting | Begroting | Rekening | Verschil | ||
---|---|---|---|---|---|
voor wijziging | na wijziging | 2024 | |||
Lasten | 11.433 | 11.539 | 12.680 | -1.141 | |
0.4 | Overhead | 11.040 | 11.424 | 12.289 | -866 |
0.5 | Treasury | 27 | 93 | 211 | -118 |
0.61 | OZB woningen | 4 | 4 | 4 | |
0.8 | Overige baten en lasten | 362 | 18 | 176 | -158 |
Baten | 46.751 | 50.785 | 52.183 | 1.399 | |
0.4 | Overhead | 562 | 685 | 1.306 | 621 |
0.5 | Treasury | 82 | 211 | 386 | 175 |
0.61 | OZB woningen | 4.022 | 4.022 | 4.021 | -1 |
0.62 | OZB niet-woningen | 2.292 | 2.304 | 2.316 | 12 |
0.64 | Belastingen overig | 27 | 27 | 24 | -3 |
0.7 | Algemene uitkeringen en overige uitkeringen gemeentefonds | 39.766 | 43.373 | 43.616 | 243 |
0.8 | Overige baten en lasten | 163 | 516 | 353 | |
Resultaat | 35.318 | 39.246 | 39.503 | 258 |
We lichten de verschillen in de verschillenanalyse toe op taakveldniveau. Het gaat om afwijkingen tussen begroting en realisatie ≥ € 40.000. Het drempelbedrag geldt zowel voor de lasten als baten, dus niet gesaldeerd.